Op naar Ohrid 🚌🇲🇰

5 mei 2022 - Ohrid, Macedonië

Na een heerlijke en ontspannen avond en nacht in Skopje begint vandaag de busreis naar Ohrid 🚌

Na een lekker ontbijt en een korte wandeling naar het busstation gaat de drie uur durende reis beginnen. Op het busplatform kom ik Rudi tegen die een praatje met me begint, het valt kennelijk op dat ik iets anders ga doen dan de meeste reizigers 😀

Rudi moet om 14:00 vandaag werken in Ohrid en moet ook met de bus omdat zijn auto kapot is gegaan. Dus moet ook hij de bus van 9:00 hebben 😲

Het is een reis van 175 km maar het is door de bergen en de wegen zijn ook niet wat je in Nederland ziet. Wat opvalt is dat je overal je auto stil kan zetten en fietsen op de snelweg is geen probleem 😲

De aankomsttijd is ook echt een richttijd maar je weet het pas echt als je er bent, lastig als je moet werken maar prima op vakantie 😎

Om 13:00 kwam ik in Ohrid op het busstation aan en daar werd ik welkom geheten door Hans! Naast het busstation was een klein café waar ook Marcus zat en we geproost hebben op de reis die gaat komen.

Natuurlijk na het afzetten van de rugtas een korte tour van Ohrid gedaan waar de haven weg mooi is en ook het meest toeristisch.

Samen met Hans de route voor morgen voorbereid waarin de nodige uitdagingen en hoogtepunten zitten 🗻

De dag afgesloten bij een knus restaurantje 😎 en vroeg naar bed. Oja we hebben ons verblijf voor morgen in Resen kunnen boeken, twee kamers voor €30.- 👌🏻

👋🏻

3. Jimmy:
    Succes 💪🏼
  4. James:
    6 mei 2022
    yes! écht begonnen. veel plezier
  5. Rose-marie:
    6 mei 2022
    De kop is eraf.Nu het grote avontuur.
    Heel veel succes en wandel plezier voor Hans en jou.
  6. Bas:
    10 mei 2022
    Ah ik had deze nog gemist, en beantwoord meteen m’n vraag over de hotels 😄 ook tof om achter elkaar een paar dagen terug te lezen! 👊🏼