Een welverdiende dag rust in Thessaloniki 😅👌🏻🇬🇷

21 mei 2022 - Thessaloníki, Griekenland

Vandaag was het de eerste dag in 15 dagen dat ik niet vroeg ben opgestaan om vervolgens na een ontbijt de schoenen aan te trekken voor een mooie tocht. Natuurlijk werd ik om stipt dezelfde tijd wakker als iedere andere dag 😕 maar ik kon lekker blijven liggen 🤩

Na het ontbijt lekker naar het dakterras met zwembad gegaan en heerlijk kunnen nagenieten van de afgelopen twee weken. Eerst op het gemak de filmpjes bekeken en als je dat zo achter elkaar ziet is het vooral een hele mooie en bijzondere tocht geweest.  Voor mezelf in vele opzichten helemaal nieuw en zeer goed bevallen. Lichamelijk is het mij alles meegevallen, natuurlijk was ik iedere dag wel moe maar totaal geen echte problemen gehad. Ook ben ik altijd geïnteresseerd in de cijfertjes van de dag en als ik die nu van de hele tocht bekijk is dat best tof 😅

• Totaal aantal kilometers - 340,8
  • Geklommen meters - 6242,9
  • Totale duur - 106:12:53
  • Calorieën verbrand - 27003 kcal

Vandaag natuurlijk ook de stad verkend en het is een zeer gezellige maar ook heel  drukke stad. In de avond afgesproken met Miltos, een ex-collega, die nu al een tijd weer in Griekenland woont. We hebben er een gezellige avond van gemaakt en nog mooie herinneringen opgehaald.

Morgen (vandaag 😅) nog een dag lekker ontspannen en dan zondag de terugvlucht naar Nederland.

Wie weet morgen nog een blog maar anders is dit de laatste van dit mooie avontuur. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om te lezen als ik vond om het te schrijven 🤩

👋🏻

1. Agnes Pronk:
    21 mei 2022
    Ik heb genoten van je reisverslag mooie foto’s geniet nog van de laatste dagen en een behouden terug reis tot zondag groetjes ma
  2. Erik:
    21 mei 2022
    Ben zeker nog even aan het genieten 😀
  3. Riccardo:
    21 mei 2022
    Geniet van de welverdiende rust! 🎉
  4. Erik:
    Thnx Riccardo! Ik hoop dat er niet teveel spelfouten in de blogs zaten 🙈
  5. Niels v. N.:
    22 mei 2022
    Super tof om alles zo mee te lezen Erik! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!
  6. Erik:
    22 mei 2022
    Thnx Niels het was zeer tof en ik heb zeker kunnen uitrusten.
  7. J. Brugman:
    23 mei 2022
    Mooie foto's allemaal, maar moet bekennen dat ik je vooral via Strava heb gevolgd ! Fijn dat je de tocht daar ook neer had gezet (incl. foto's dus). Welkom thuis en tot binnenkort