Een heerlijk loopje, de groene hart 💚 route samen met Jaimy

29 april 2022 - Hazerswoude, Nederland

Vandaag stond de eerste echte loop op het programma. Samen met Jaimy en 21kg in de rugzak zijn we de groene hart route gaan volgen. Vandaag van Zoetermeer naar Hazerswoude door de weilanden, een mooie en gevarieerde route over asfalt en weilanden.
We zijn vanuit huis gestart en lopen in twee dagen naar station Woerden, vandaag de eerste etappe met als bestemming een B&B midden in de natuur. Ondanks dat het bewolkt was en we de route vol tegen de wind in gepland hadden was het heerlijk lopen.
Wat vandaag veel is opgevallen is dat het broedtijd is voor de zwanen 🦢.

Mooi om te zien dat er tussen de wegen door zoveel moois te bewonderen is.
Na het laatste stuk door de buxus kwekerijen te hebben geslopen kwamen we rond 16:00 aan bij onze B&B om heerlijk de rugzak neer te zetten en op te frissen.
Daarna samen met Miranda gezellig gegeten bij het plaatselijke café.

Een mooie start van het weekend, en morgen naar Woerden en dan met de trein weer terug naar huis.