Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Een welverdiende dag rust in Thessaloniki 😅👌🏻🇬🇷 21 mei '22 Thessaloníki, Griekenland 7
Via de bergen naar onze finishlijn in Thessaloniki 🇬🇷🏁👊🏻 19 mei '22 Thessaloníki, Griekenland 11
Laatste klimmetjes voor de afdaling morgen naar Thessaloniki 💪🏻🗻🇬🇷 18 mei '22 Oraiokastro, Griekenland 3
Chalcedoni naar Gefyra. We hebben ook deze uitdaging weer tot een goed einde gebracht 🥵😰🥵☀️😩 17 mei '22 Agios Athanasios, Griekenland 3
Naar Chalkidona heel warm 🥵 en vooral een saaie route 🇬🇷☀️ 16 mei '22 Chalkidona, Griekenland 7
Van Kali naar Giannitsa maar eerst met de taxi 🚕 ☀️🇬🇷🥵 15 mei '22 Giannitsa, Griekenland 4
Edessa naar Kali een bijzondere dag 🏔🇬🇷☀️⛈🏕❌ 14 mei '22 Kali, Griekenland 4
Door de heuvels van Arnissa naar Edessa 🏔🥵🏔🇬🇷 13 mei '22 Édessa, Griekenland 4
Van Agios Pandelimonas —> Arnissa 12 mei '22 Arnissa, Griekenland 2
Stijgen en dalen op weg naar Agios Pandelimonas 🏔🇬🇷 11 mei '22 Agios Panteleimonas, Griekenland 2
Van Niki naar iets voorbij Milite 🇬🇷 10 mei '22 Meliti, Griekenland 4
Van Bitola naar Griekenland 🇬🇷 9 mei '22 Kato Kleines, Griekenland 3
Op naar Bitola 🏛 8 mei '22 Bitola, Macedonië 10
Resen —> Capari —> Trnovo 😅 7 mei '22 Trnovo, Macedonië 2
They said it couldn't be done, Ohrid —> Resen 6 mei '22 Resen, Macedonië 2
Op naar Ohrid 🚌🇲🇰 5 mei '22 Ohrid, Macedonië 6
Op weg naar Skopje 🇲🇰 4 mei '22 Skopje, Macedonië 7
Tweede dag op de Groene Hart 💚 route, veel geleerd 😅 30 apr. '22 Bodegraven, Nederland 1
Een heerlijk loopje, de groene hart 💚 route samen met Jaimy 29 apr. '22 Hazerswoude, Nederland 3