Op weg naar Skopje 🇲🇰

4 mei 2022 - Skopje, Macedonië

Zo en vandaag is de reis dan echt begonnen. Na een heerlijke dag met Jaimy en Julie in Eindhoven ben ik vandaag vertrokken naar Skopje.

Maar eerst over dinsdag. We hadden een mooie kamer net buiten het centrum van Eindhoven geboekt. Daar waren we mooi op tijd, dat kwam goed uit want we hadden een vol programma 😀

Na een heerlijke lunch op het terras stond er een heuse outdoor escaperoom op het programma. We waren een geoliede machine en hadden de 6 puzzels 🧩 ruim binnen de tijd opgelost 💪🏻

Na een lekkere burger gingen we door naar de pubquizz van pubquiz040. We waren omringd door professionele pubquizteams maar wij waren niet bang met zoveel kennis in team Juul 😁. Na acht pittige rondes sloten we de pubquiz af op plek 17 van de 20, niet gek tussen al dat geweld.

Vanochtend stond de rit naar het vliegveld op het programma waar alles soepel was verlopen totdat er een passagier zoek was 🤨 Eindelijk na een uur vertraging de lucht in onderweg naar Skopje.

Na de landing ging alles lekker snel, geen Schiphol praktijken. Binnen 10 minuten de rugtas op de rug en op naar de bus. Tja die was weg en na 1,5 uur was je aan de beurt. Geen goed idee. In Nederland was ik al aan de praat geraakt met een vader en zoon die ook op verkenning gingen door Macedonië. Griekenland en Albanië. Hun hotel lag op 5 minuten lopen van mijn kajuit en we besloten een taxi te delen. Uiteindelijk voor een 🍏 en een 🥚 bij het hotel en ook nog lekker snel. Er zijn hier vaste prijzen voor de bestemmingen wat super is omdat je af bent van het afdinggeneuzel 😀

Op naar het hotel wat makkelijk te vinden was omdat er niet veel boten in de Vardar liggen ⚓️

Na een lekker maaltijd klaar om morgen Hans en Marcus in Ohrid te ontmoeten en vanuit daar samen met Hans de tocht naar Thessaloniki te starten 🥾

1. Agnes Pronk:
    5 mei 2022
    Hoe is het weer en ben je uit gerust om de tocht te beginnen
  2. Erik:
    5 mei 2022
    Zekers er helemaal klaar voor 💪🏻
  3. Bas:
    5 mei 2022
    Mooie start van de reis zo 💪🏼 Op die verloren reiziger na dan 😂 En vandaag echt aan de bak 😁 succes!
  4. Erik:
    Thnx Bas
  5. Tommie:
    5 mei 2022
    Succes en geniet ervan! Aan de spullen zal het niet liggen.. 😉💪🏼
  6. Erik:
    5 mei 2022
    Thnx Tom, niemand loopt er zo professioneel bij als ik 😀
  7. Rose-marie:
    5 mei 2022
    Leuk,die dagen in Eindhoven En de reis naar Skopje.Geniwten en een fijne dag.