Tweede dag op de Groene Hart 💚 route, veel geleerd 😅

30 april 2022 - Bodegraven, Nederland

Na een heerlijk ontbijt speciaal voor ons klaar gemaakt zijn we van start gegaan voor de tweede dag 24+ km.
Onze start was wederom tussen de buxuskwekers, nooit geweten dat er zoveel kwekers zijn die zich volledig focussen op de buxus.  Creatieve mensen ook ✂️

Onze route ging wederom tussen de weilanden door en dat het broedseizoen is kan je goed merken. Heel veel zwanen op een nest. Vooral niet te dichtbij komen want heel vriendelijk zijn ze niet.
vanaf de start zagen we in de lucht parapanters hangen, het voordeel van een lang stuk lopen is dat je de kans hebt om het van dichtbij te bekijken 🪂

Naar mate de km’s vorderden werd het toch best zwaar. Dat geeft hoop voor volgende week 😅. Maar door toch nog kritisch te kijken naar het gewicht in de tas heb ik goede hoop, twee dagen met bijna 22 kg op de rug is toch anders dan de 17 kg tijdens de vorige training.

Uiteindelijk zijn we zonder problemen in Bodegraven aangekomen en hebben we de trein terug naar Zoetermeer gepakt.  Het waren twee super gezellige dagen en ook een hoop geleerd voor volgende week. Nog een paar dagen thuis bijkomen en dan woensdag op weg naar Skopje.

1. Bas:
    2 mei 2022
    Klinkt goed en mooie voorbereiding Erik! Heel veel succes met je prachtige route!