Van Agios Pandelimonas —> Arnissa

12 mei 2022 - Arnissa, Griekenland

Gisteren kregen we te horen dat het ontbijt van 8:00 was wat ik heerlijk vond natuurlijk. Een lekkere lange nachtrust om even bij te tanken. We hadden besloten om de weg langs het meer te volgen en niet volledig het pad te volgen. Het was een leuke route langs het meer wat best groot is als je er omheen wilt lopen. De laatste 5 kilometer zaten weer op de route uit het boekje. Tussen de kersenbomen door op weg naar Arnissa. Het was wat onduidelijk wat de hotel opties waren dus in het dorp maar even gekeken en de telefoonnummers opgeschreven. We konden zeker via booking een kamer reserveren maar we betalen graag minder 😀

Ook hebben we voor het eerst sinds we in Griekenland zijn kunnen pinnen!! De automaten zijn nogal schaars hier 😀

Uiteindelijk in een guesthouse beland met prima kamers en een massagedouche. We moesten nog even wachten om in te checken dus wij naar een locale bar waar we binnen no-time een drankje kregen aangeboden en de dame die deed alsof ze de eigenaar was wilde alles van ons weten. Nadat ik ging naar inchecken was Hans doelwit van haar charmeoffensief maar dat deed Hans weinig.

Daarna hebben we een relaxte middag gehad met een korte wandeling door de stad en inkopen gedaan bij de supermarkt.

De dag afgesloten bij het locale restaurant waar we prima gegeten hebben.

We vertrekken morgen weer vroeg om hopelijk als het echt warm is op onze bestemming 30 kilometer verder aan te komen. We gaan naar de ‘grote’ stad Edessa morgen.

👋🏻

1. Bas:
    13 mei 2022
    Aardig meertje 😁👌🏼 Succes weer vandaag!
  2. Agnes Pronk:
    13 mei 2022
    Mooie foto’s sterkte morgen ik hoop dat je een goede slaapplaats kan vinden